Evaluatiegrafiek NOMC juni 2016

De algemene conclusie is dat de opleiding door de deelnemers goed en soms zelfs uitstekend wordt beoordeeld.
 
De opleiding wordt vooral gewaardeerd vanwege de volgende eigenschappen:
1. Gemotiveerde, enthousiaste en kundige docenten
2. Het prettige en pittige tempo van de opleiding
3. Uitstekende opbouw volgens Flipping the Classroom principe
3. Praktijkgerichte opleiding met relevante en toegepaste opdrachten
4. Uitwisseling met collega’s en professionals uit andere branches
5. De overzichtelijke opbouw van de opleiding in verschillende dossiers
6. Actuele en relevante onderwerpen die aan bod komen
7. Prettige informele sfeer en veel ruimte voor eigen inbreng
8. Interessant en inspirerend, het laat je niet meer los!
9. Goede balans tussen de online en interactieve dossiers en de bijeenkomsten
 
Tijdens elke sessie wordt opnieuw geëvalueerd en worden de aangedragen verbeterpunten besproken in het team. Ons doel is om alle verbeterpunten goed te analyseren en zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van de deelnemers. Zie onze evaluatieprocedure: http://www.nomc.nl/index.php/deopleiding/procedures

Klik hier voor het evaluatierapport.

‘Om een inzicht te geven in de evaluaties door de studenten, nodigen wij u uit hier een aantal ingevulde en anoniem gemaakte evaluatieformulieren door deelnemers aan de laatste opleiding te bekijken.’

Evaluatieformulieren van deelnemers.

 

"Als je met de jeugd werkt moet je zelf wel mediawijzer worden: wil je kinderen of jongeren kunnen begeleiden. Het is hún wereld.”

Volg ons op: linkedin facebook twitter
 
Heel Nederland Mediawijs in 2020!
 
Logo2020mediawijs 
 
Haal de 10 campagnedoelstellingen!

Klik hier

Laatste Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van onze opleidingen en congressen?
 
Bent u geïnteresseerd  in de meest succesvolle vakopleiding tot MediaCoach in Nederland? Inschrijven kan nu nog voor april 2017.
   
Wilt u een lezing boeken over Sociale Media & Mediawijsheid?
 
De Academie op televisie? Zie hier verschillende uitzendingen.
 
Beluister onze columns op Radio 1 Dit is de Dag: