De hoofddocenten van de Nationale Academie voor Media & Maatschappij zijn beschikbaar voor het verzorgen van lezingen, studiedagen, workshops en andere presentaties over actuele media gerelateerde onderwerpen zoals:

  • Sociale Media op school, beleid en externe communicatie

  • Sociale Media in de klas

  • De laatste mediatrends en de invloed op jeugd

  • Mobieltjesbeleid voor scholen

  • Digitaal Pesten

  • De Wifi Generatie, jeugd op het mobiele Internet

  • Aap, Noot… Mars, de invloed van marketing en reclame

  • Internet en de identiteitsvorming van jeugd

De lezingen zijn gericht op directies, management, besturen, onderwijzend en ondersteunend personeel, beleidsmedewerkers, jeugdspecialisten, mediaproducenten, marketing, communicatie en PR medewerkers die werkzaam zijn in het onderwijs, bibliotheek/mediatheek, jeugdzorg, Centra voor Jeugd en Gezin, branche- en mediaorganisaties en het bedrijfsleven.

Voor meer informatie neemt u contact op met:

Liesbeth Hop    
Telefoon: 06 435 879 54
Email: Liesbeth.Hop@mediaenmaatschappij.nl
Website: www.liesbethhop.nl 

Bamber Delver
Telefoon: 06 254 400 50
Email: Bamber.Delver@mediaenmaatschappij.nl
Website: www.bamberdelver.nl 

"Als je met de jeugd werkt moet je zelf wel mediawijzer worden: wil je kinderen of jongeren kunnen begeleiden. Het is hún wereld.”

Blijf op de hoogte!

Nieuwsbrief aanmelding
Voornaam(*)

Ongeldige invoer

Tussenvoegsel

Ongeldige invoer

Achternaam(*)

Ongeldige invoer

E-mail adres(*)

Ongeldig e-mail adres.





Volg ons op: linkedin facebook twitter
 
Heel Nederland Mediawijs in 2020!
 
Logo2020mediawijs 
 
Haal de 10 campagnedoelstellingen!

Klik hier

Laatste Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van onze opleidingen en congressen?
 
Bent u geïnteresseerd  in de meest succesvolle vakopleiding tot MediaCoach in Nederland? Inschrijven kan nu nog voor april 2017.
   
Wilt u een lezing boeken over Sociale Media & Mediawijsheid?
 
De Academie op televisie? Zie hier verschillende uitzendingen.
 
Beluister onze columns op Radio 1 Dit is de Dag: