CRKBO

er logo

Voor u ligt de eerste uitgave van Media:Tijd waarin de tijdsbesteding aan diverse activiteiten en media in het bijzonder wordt blootgelegd. Een uniek en innovatief onderzoek naar media-activiteiten, mediadragers en mediacontent. Een onderzoek dat geldt als de nieuwe standaard voor mediatijdsbesteding. Media:Tijd is toekomstbestendig: nieuwe mediadragers en nieuwe vormen van mediaconsumptie kunnen zo aan volgende edities van Media:Tijd worden toegevoegd.

Bijna drieduizend Nederlanders van 13 jaar en ouder hielden in het najaar van 2013 gedurende een week minutieus bij hoe zij hun tijd besteedden. Dat leverde informatie op van in totaal 19.260 dagen.

Vermenigvuldig dat aantal dagen met het aantal minuten per dag (1.440) en het resultaat is een duizelingwekkend aantal van bijna 28 miljoen minuten aan tijd.
28 miljoen minuten aan tijd dwong ons tot het maken.

Klik hier voor de PDF.

Laatste Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van onze opleidingen en congressen?
 
Bent u ge├»nteresseerd  in de meest succesvolle vakopleiding tot MediaCoach in Nederland?
   
Wilt u een lezing boeken over Sociale Media & Mediawijsheid?
 
De Academie op televisie? Zie hier verschillende uitzendingen.
 
Beluister onze columns op Radio 1 Dit is de Dag: