Amsterdam, 16-02-2015. Lees de inhoudelijke visie rondom het thema Jeugd en Reclame, namens Media Rakkers 

Onlangs werd de Alliantie tegen kindermarketing aangekondigd waar o.a. Consumentenbond, Hartstichting, Vereniging van Kinderartsen pleiten voor een verbod op kindermarketing voor kinderen onder de 13 jaar.

Stichting Media Rakkers en de Nationale Academie voor Media & Maatschappij leveren met dit visiedocument graag een bijdrage aan de landelijke discussie en benadrukken het belang van educatie in een wereld met internationale en mobiele media rondom kinderen.
 
Om het visiedocument te bekijken vult u het volgende formulier in. U komt daarna direct op de pagina met het visiedocument.
 
Ditisdenacht
Stichting Media Rakkers en de Nationale Academie voor Media & Maatschappij leveren met deze brief graag een bijdrage aan de landelijke discussie en benadrukken graag het belang van educatie in een wereld met internationale en mobiele media rondom kinderen.
 
Luister ook naar EO radio programma Dit is de Nacht met Liesbeth Hop over de risico's van kindermarketing.
Klik hiernaast op de afbeelding om de uitzending terug te luisteren. 17-02-2015

Jeugd en reclame in Nederland, het belang van educatie

Bedankt voor uw interesse in het Visiedocument Jeugd en reclame in Nederland, het belang van educatie.

Als u het volgende formulier invult komt u daarna direct op de pagina met het Visiedocument Jeugd en reclame in Nederland, het belang van educatie.