CRKBO

NRTO keurmerk

CRKBO

er logo

De Nationale Academie voor Media en Maatschappij hanteert een eigen klachten- en geschillenprocedure, maar het is alle gevallen ook mogelijk om een beroep te doen op de geschillenprocedure van de NRTO 

Klik hier voor de eigen klachten- en geschillenprocedure van de Nationale Academie voor Media en Maatschappij.

Klik hier
voor de NRTO Algemene Voorwaarden Consumenten.

Heeft u een klacht over ons aanbod of docenten, en wilt u dit voorleggen? Dan nodigen we u uit om contact op te nemen met de eigen Geschillen Commissie van de Academie of om contact op de nemen met de NRTO.

Contact met onze eigen Geschillen Commissie verloopt via het volgende e-mailadres: Geschillen@mediaenmaatschappij.nl

Laatste Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van onze opleidingen en congressen?
 
Bent u geïnteresseerd  in de meest succesvolle vakopleiding tot MediaCoach in Nederland?
   
Wilt u een lezing boeken over Sociale Media & Mediawijsheid?
 
De Academie op televisie? Zie hier verschillende uitzendingen.
 
Beluister onze columns op Radio 1 Dit is de Dag: